Cougar Fan-Artikel

Ob du eine Ford Cougar Kaufberatung oder Infos benötigst, die nicht in eine der anderen Kategorie passt - hier wird dir mit Wissen und Erfahrungen geholfen.

Wildcat

Bei mir ist auch alles heile angekommen!!! Die Tassen finde ich ja mal richtig klasse. :lol:

Gruß
Chris

cougarbabe
Cougar-Spezialist
Baujahr: 1999
Motor: V6

irgendwie is der vorschlag mit den cougar fahnen total untergegangen :shock:
das wäre nämlich echt eine geniale idee gewesen!!!
Regel Nr.1:: Respektiere das Auto dann wird dich auch sein Fahrer respektieren!

Wildcat

Hallo @ALL!

Habe da mal so ne Idee! :D Was haltet Ihr von einer eigenen Collection z.B. Regenjacke mit dem Aufdruck (Cougar-Logo und den Cougar Schriftzug)??? :roll:
Wie ich darauf komme? Vor mir lief mal ein älteres Ehepaar, welche beide Regenjacken trugen mit der Aufschrift (hinten) S-Line und am Kragen war das Audi-Logo bedruckt/gestickt.

Beispiel: [url=http://cgi.ebay.de/Audi-S-Line-Jacke-Groessen-S-M-L-XL-XXL-A3-A4-A6_W0QQitemZ320037592958QQihZ011QQcategoryZ76090QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItemurl]S-Line Jacke[/url]

Themenstarter
tst89
Gründer

Wunderbar!
Bin bei einer schönen Jacke auf jeden Fall dabei.

Cougarfan V6

Hallo,
da ich die Tasse verpennt hab :cry: bin ich bei der Jacke auf jeden Fall
dabei.

Themenstarter
tst89
Gründer

Der Thread zum Thema Jacken:
http://www.ford-board.de/thread.php?threadid=38887&page=4

Dort gibts die Auswahl und auch die Bestellmöglichkeit.

Dutch-Cougar
Cougarfahrer
Baujahr: 2000

Uhm i am sorry but.........is there somebody who can translate it for me in English.......i know it's something about a jacket with a Cougarlogo but that's about it......i am sorry but i can understand a little bit of German but i can't read it that good :cry:

So pleaseeeeee help me 8)

Themenstarter
tst89
Gründer

Dopey hat geschrieben:Uhm i am sorry but.........is there somebody who can translate it for me in English.......i know it's something about a jacket with a Cougarlogo but that's about it......i am sorry but i can understand a little bit of German but i can't read it that good :cry:

So pleaseeeeee help me 8)
Hi Dopey,

there will be an Windbreaker Jacket produced. It will be propably the jacket (the black one with the white stripes) on page 2 of this thread:
http://www.ford-board.de/thread.php?threadid=38887&threadview=0&hilight=&hilightuser=0&page=2

At the moment the users are still voting which one is their favorite.

We keep you informed about the actual standing and also when you have the possibility to order one pcs.

Bye,
Thomas

Dutch-Cougar
Cougarfahrer

Thnx Thomas for the translation.......i am interested in a jacket so if you alle decide how and what just let me know ;)

Greets

William

Dutch-Cougar
Cougarfahrer

To see the jacket i have to become a member of the german foardboard......can somebody put the picture of the jacket here?

Thnx

William
Antworten